lördag 20 april 2013

Det allra första

Mitt första inlägg, i min allra första egna blogg! Spännande :) Löjligt spännande :) Följer med flera bloggar och har blivit inspirerad att skriva själv så nu börjar det. Är man förutom klasslärare även IT-handledare på sitt jobb är det väl så dags att börja med en blogg, kanske.

Det "datanördiga" har smittat av sig från både mig och sambon till vår treåriga Leo, som en dag pysslade på tyst för sig själv och plötsligt utropa "Leo kan" då han hade kopplat ihop digitalkameran med datorn med rätt kabel i de rätta uttagen! Ja verkligen, det kunde han. Han kan även hantera både sin pappas Iphone och mammas windowsphone med skrämmande skicklighet. Han fotograferar, spelar och slänger luren i örat på folk som försöker nå oss medan han fotograferar och spelar. Fotona är häftiga för de fångar upp detaljer. Lite som detaljer ur hans värld. Det han tycker är viktigt. Här är ett foto av vår hund som lilla Leo fotograferat. (Det är jag som gjort ramen och färgen på bilden m.hj.a. en app på min telefon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar